Budowa Masy Mięśniowej

Białko to poPrzede wszystkim, aby mięśnie się rozrastały, muszą być stymulowane, a ponieważ składają się z białka, musisz dostarczyć im odpowiedniej jakości i ilości proteiny.

dstawowy materiał budowy naszych mięśni, a gdy mówimy o wzroście ich objętości, chodzi nam o hipertrofię, czyli rozrost pojedynczych włókien mięśniowych.

 

 

Indywidualne Podejście

Każdy człowiek jest inny różni nas płeć, wiek, wzrost,waga,cel oraz motywacja.

Właśnie dlatego tak ważne jest indywidualne podjeście w kwestii żywienia i treningu.
Nie istnieje coś takiego jak uniwersalna dieta i uniwersalny program treningowy.

Dlatego jeżeli chcesz osiągnąć swoją wymarzoną sylwetkę, Twoja dieta i trening powinny być dostosowane specjalnie dla Ciebie.

Odchudzanie

Trzy podstawowe filary skutecznego odchudzania to:

-TRENING
-SPECJALNA DIETA

i zwykle pomijany a przecież podstawowy dla osiągnięcia sukcesu czynnik, czyli

-MOTYWACJA

Etap 1. Twoje cele

Punkt docelowy, gdzie chcesz być, co chcesz uzyskać.

Ustalanie celów to pierwszy i podstawowy etap naszej pracy. Skupimy się na wspólnym określeniu mierzalnego, konkretnego i realnego celu jaki chcesz osiągnąć.





Etap 2. Rzeczywistość

Punkt startu, gdzie jesteśmy, skąd zaczynamy.

Na tym etapie analizujemy aktualną rzeczywistość i sytuację, w jakiej się obecnie znajdujesz. Będzie to podstawąmojej pracy ponieważ pozwoli mi to na opracowanie najszybszej i najbezpieczniejszej drogi osiągnięcia Twoich celów.




Etap 3. Opcje i możliwości

To jest etap, na którym przedstawię i przedyskutuję z Tobą opcje i możliwości osiągnięcia celów.
Ustalimy szczegółowy plan działania i pierwsze kroki od których zaczniemy.

Etap 4. Droga do celu

Wspólny trening i dieta oraz ciągła weryfikacja Twoich postępów.

Pomogę Ci w motywacji, odżywianiu i profesjonalnym treningu.