Odchudzanie (SlimFit)

Trzy podstawowe filary skutecznego odchudzania to:

  • TRENING FIZYCZNY
  • SPECJALNA, REDUKCYJNA DIETA

i zwykle pomijany a przecież podstawowy dla osiągnięcia sukcesu czynnik, czyli

  • MOTYWACJA I STAN TWOJEGO UMYSŁU

Wiele osób próbuje schudnąć koncentrując się wyłącznie na swojej diecie, co jedynie osłabia mięśnie, ponieważ organizm zaczyna oszczędzać energię i zmniejsza tempo przemiany materii.

Budowa masy mięśniowej (Be bold)

Białko to podstawowy materiał budowy naszych mięśni, a gdy mówimy o wzroście ich objętości, chodzi nam o hipertrofię, czyli rozrost pojedynczych włókien mięśniowych. Przede wszystkim, aby mięśnie się rozrastały, muszą być stymulowane, a ponieważ składają się z białka, musisz dostarczyć im odpowiedniej jakości i ilości proteiny, dlatego, jak w każdym naszym programie, wyróżniamy trzy podstawowe filary treningu.

• TRENING FIZYCZNY
• SPECJALNA DIETA
• MOTYWACJA I STAN TWOJEGO UMYSŁU

Kondycja i wytrzymałość (Endurance)

Trening wytrzymałościowy to działanie mające na celu zwiększenie szybkości, zwinności i przede wszystkim kondycji fizycznej. Trening wytrzymałościowy jest niezwykle ważny dla zwiększenia ogólnej sprawności i spalania większej ilości kalorii a niejako przy okazji
powoduje bardzo wiele cennych adaptacji fizjologicznych
- zmniejszenie rytmu pracy serca
- zwiększenia wydolności serca
- zwiększenie stężenia osocza krwi
- zmniejszeni lepkość krwi
a także