Strona Główna

Super User

Trzy podstawowe filary skutecznego odchudzania to:

  • TRENING FIZYCZNY
  • SPECJALNA, REDUKCYJNA DIETA

i zwykle pomijany a przecież podstawowy dla osiągnięcia sukcesu czynnik, czyli

  • MOTYWACJA I STAN TWOJEGO UMYSŁU

Wiele osób próbuje schudnąć koncentrując się wyłącznie na swojej diecie, co jedynie osłabia mięśnie, ponieważ organizm zaczyna oszczędzać energię i zmniejsza tempo przemiany materii.

Paradoksalnie, może to doprowadzić do stanu, gdy pomimo że się głodzisz  przestajesz chudnąć. Czasami również pomimo zmniejszenia kalorii Twoja waga nie spada, co może być związane z chorobami, które Ci towarzyszą i dietą niedostosowaną do danej jednostki chorobowej.

Żeby utrzymać spalanie kalorii na wysokim poziomie, musisz ćwiczyć mięśnie całego ciała. Dlatego bez treningu fizycznego, skuteczne zgubienie zbędnych kilogramów może być wręcz niemożliwe.
Tak naprawdę, nie ukrywajmy, wyniki osiągniesz dopiero po pewnym czasie. U niektórych będzie on krótszy a u innych dłuższy, ale pamiętaj!.

Nie w tydzień przytyłeś, nie w tydzień schudniesz, większość ludzi poddaje się po pierwszym miesiącu, bo nie pracuje nad "głową", czyli nad motywacją i podejściem do problemów.

Pamiętać musisz również, że każdy ma inne problemy fizyczne, inne problemy z odżywianiem, w innym czasie może pozwolić sobie na trening i ma inną motywację i problemy. Dlatego za każdym razem dobieramy metody i narzędzia Twojego treningu fizycznego (trener), opracowujemy dla Ciebie indywidualną dietą (dietetyk) oraz pracujemy nad Twoją motywacją (psycholog), kiedy zaczynasz czuć że, się poddajesz.

Mówiąc najprościej - aby schudnąć, musisz spalić nadmiar tłuszczu (trening fizyczny), dostarczyć odpowiedniego paliwa przez dostosowanie jadłospisu (dieta) i usunąć wiele problemów motywacyjnych (psychologia).

Zadzwoń. Napisz. Dowiedz się więcej. Gwarantujemy indywidualne podejście, zrozumienie i w pełni profesjonalną pomoc.

Kategoria: